مرتضى منصور لـ"إيهاب جلال": مينفعش تهزر مع الأسد.. ووكيلك ليس له صفة (فيديو وصور)

الإثنين، 09 أبريل 2018 03:32 م
مرتضى منصور لـ"إيهاب جلال": مينفعش تهزر مع الأسد.. ووكيلك ليس له صفة (فيديو وصور) مرتضى منصور رئيس الزمالك
كتب أحمد توفيق - مصطفى يحيى - تصوير محمد فوزى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد مرتضى منصور، رئيس نادى الزمالك، أن استقالة إيهاب جلال من تدريب الفريق الأبيض مقبولة، قائلاً، "الهزار مينفعش مع الأسد، وإيهاب جلال طلع قال أنا هستقيل وقبلت استقالتك".

وأضاف مرتضى منصور، "أنا ماليش دعوة بالوكيل بتاع إيهاب جلال، مالوش صفة عندى وعايز يقعده عشان الشرط الجزائى".

وكان إيهاب جلال قد أعلن استقالته من تدريب الزمالك عقب الخسارة من مصر المقاصة ثم أعلن تامر النحاس وكيله استمراره فى قيادة الفريق الأبيض، وأن تصريحاته تم تحريفها قبل أن يعلن مرتضى منصور قبول استقالة المدير الفنى للفريق، ويوضح الموقف فى المؤتمر الصحفى المنعقد حالياً.

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 










مشاركة

التعليقات 6

عدد الردود 0

بواسطة:

أحمد الباز

ماذا تريد؟؟؟

سيادة المستشار الفاضل مرتضى منصور تحية طيبة سؤال: من الذي اختارك للنادي؟ أليس هم أعضاء الجمعية للنادي، اختاروك لأنك الأفضل للنادي؛ وأيضا اختاروا باقي أعضاء المجلس. إذن فلهم الحق أن يروا المجلس كتلة واحدة ويروا النادي أحسن نادي؛ فليس لك إلا أن تحقق ما يروا. صحيح أم لا. وليس ما تريد أنت.

عدد الردود 0

بواسطة:

نها

مرتضي وعزبته

عندي سؤال للسيد مرتضي منصور دول بزمتك لاعيبة واخذ فيهم كام انت واولادك الا محتلين النادي نفس اسرائيل ما هي محتله فلسطين مرتضي واولاده وبصراحة اعضاء الادارة للاسف فيهم ناس محترمة ومستشارين مش عايزين نغلط فيهم لماذا لم تقدموا استقالتكم ولا الجمعية العمومية المشتراه من مرتضي واولاده ايه ديه اين القانون واين الدولة لما يخرج يتكلم عن الوزير بهذه الالفاظ البزيه هو الوزير ليس عنده مكتب دفاع عنه ولا قيادات الدولة

عدد الردود 0

بواسطة:

الباشا

ربنا يشفى !!!!!!!

من غير حلفان و لا أيمانات الراجل ده مريض بداء الشهرة و كمان هو سبب اللى الزمالك فيه !!!!!!!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد مصطفى

اللى شبكنا يخلصنا مش عايزين اسود اونطة احنا عايزين فريق بجد عنده روح !!

ايهاب جلال معاه لاعبين متميزين في انديتهم السابقة جعل منهم لاعبين منهارين تماما شفتم النقاز لاعب منتخب تونس بيلعب على الواقف وهط وسط مهزوز وباسم مرسى بيهزر وهو منفرد بالمرمى !!!

عدد الردود 0

بواسطة:

ابومحمد

ابومحمد

العيب مش فى الاعيبه العيب فىرئيس النادي لاادب ولااخلاق وبيدخل في كل شيء ومريض نفسيا اتمنى اشوفو في السجن لاني زودها قوي مع كل الناس حسبي الله عليه هو عياله ربنا ينتقم منك .

عدد الردود 0

بواسطة:

شريف المصري

نادى مرتضى

ارجو تغيير اسم النادي الي نادى مرتضي لان هذه النتائج لا تليق باسم نادى الزمالك ولا ما وصل اليه النادى في ظل وجود رئيس نادى في خلافات مع كل الجهات ويشتم كل الاشخاص ويتهم مصر كلها ولا يسعى غير للمصالح الشخصية والشو الاعلامى بصرف النظر عن اسم النادى الذى نعشقة ولن يعود نادى الزمالك مرة اخري الا برحيل مرتضي لاننا ببساطة غيرنا مدربين وغيرنا لعيبة وابعدنا الجمهور مفضلش غير رئيس النادى نغيرو ونجرب

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة